U3F1ZWV6ZTQxODgwMzU4Mzc0MTgxX0ZyZWUyNjQyMTc1MTQ5MzEyMQ==

اصنع الان عملاتك فى ببجى بنفسك


Pubg Generator Coins





ايه هيكون رأيك لو قولتلك انك ممكن تعمل الcoins فى لعبة ببجى بنفسك انت ؟؟

طب ايه رأيك تانى لو قولتلك انك كمان تقدر تعمل كاش ؟؟
اكيد هتقول عليا نصاب وش... طب تعلوا بينا نشوف .

النهاردة انا جيبلكم موقع مفاجاة حقيقية من لعبة ببجى من خلاله تقدر تحط الرقم الى انت عاوزه من 200000 -1000000 و هو بينزلهولك على الاكونت بتاعك ..
و ادى يا سيدى لينك الموقع  pubg-surprise مش بس كدا دا انا هقولك على كام سر فى لعبة ببجى هيساعدوك انك تبقى فى صفوف المحترفين.....

ركز بقى عشان تعرف هتعمل اية اول لما تتدوس على اللينك دا هتظرلك صفحة فيها العداد الى فى الصورة دا

بعد كدا هدوس على كلمة GO الى هتظهر بعد العدا ما يخلص هتنقلك على على المنظر دا 
هتعلم زى ما هو فى الصورة كدا على I'm not a robot و بعد كاد تضغط على GO

بعد كدا هتدوس على you are done 
هتلاقيه حولك على طول لصفحة اللعبة .

هتختار انت عاوز قد اية كاش و قد اية coins بس انا انصحك خليهم 200000 بس و ممكن تكررها تانى عشان ميحصلش اى خطا بس 


هتدوس على كلمة GENERATE هيحولك للصفحة دى 

هتكتب اسمك الى فى اللعبة بالانجليش و تختار نوع الجهاز الى حضرتك داخل من عليه 
هتلاقيه ابتدى يعمل Processing سيبه خالص لحد ما يخلص بعد كدا هيطلب ان يتاكد ان انت انسان مش روبوت هتدوس Verify 

بعد كدا يا معلم يبقى الف مبروك عليك الكوينز الجديدة بتاعتك ......


  اسرار لعبة ببجى


قبل ان تيرد ان تكون محترف فى اى مجال يجب عليك اولا دراسة هذا المجال و معرفة اسراره و خباياه التى تجعلك مميز فى هذا المجال , فإن اردت النجاح و البقاء و تصدر قائمة المحترفين فى لعبة ببجى عليك معرفة اسرارها اولا ...

اولا:ضبط اعدادات التحكم


قبل اى شئ قم بضبط التحكم بالطريقة التى تناسبك من خلال الاعدادات فضبط التحكم يساعدك فوق ما انت تتخيل و يجعلك مميز فى اللعب.

ثُانيا:اختيار مكان الهبوط الصحيص

بداية لعبة ببجي الهبوط من الطائرة إلى خريطة اللعب التي تحتوي على العديد من الأماكن المختلفة والمواقع المميزة، وقد يمثل البعض منها أهمية كبيرة في العثور على الموارد والأدوات التي تستخدمها في اللعب بشكل أكبر.
فبعد اجتهاد اللاعبين في اكتشاف أسرار ببجي وُجد أن اختيار مكان نزولك بالمنطاد في ببجي له القدرة على جعلك في مقدمة المنافسة حيث أن الهبوط في Military Base مفيد في ملئ ترسانة أسلحتك ولكن التحدي يكمن في أنها المكان الأفضل للحصول على Loot، لذا إن اخترتها لابد أن تكون من أوائل الهابطين.
ولكن إن أردت احتراف ببجي عليك أن تعلم أن الأماكن التاريخية على الخرائط أو شبه النائية تمتلك العديد من الموارد والمعدات المميزة والنادرة للغاية، كما وإن أياً من نقاط الـ Mylta Power تحظى بأقوى المعدات وخاصة في البناء الأخضر، وننصح كذلك بالابتعاد بشكل تام عن أماكن الـ Safe Zone خلال الهبوط لأنها الأسوأ في العثور 
على loot.... و اليكم افضل اماكن النزول..

·         النزول في Military Base فهي افضل وجهة للحصول على افضل Loot وهي للأسف تحتوي دائما على اكثر اللاعبين فاذا كنت ذاهبا الى هناك ستتعرض لوابل من الرصاص فورا فاستعد لهذا التحدي لتحصل على الاسلحة، ولكن نصيحتي لك ان تكون هناك بأسرع وقت ممكن ولتكون من اول الواصلين وتحصل على تمركز رائع.
·         النزول في Mylta Power من افضل الأماكن والـ loot فيه مميز فهو يحتوي على اسلحة قوية ونادرة خصوصا المبنى الاخضر الرئيسي والمخازن، استعن بالسيارات للوصول الى هذا المكان فهي افضل خيار لذلك.
·         النزول في Small Mylta Power يأتي هذا المكان جنوب الـ Mylta Power وهو عبارة عن مصنع تحتوي على loot عالي الجودة ولكن بأعداد قليلة جدا.
·         النزول في School and Hospital يعتبر الاكثر اكتظاظا باللاعبين ويحتوي على كميات كبيرة من الـ loot ولكنها ذات مستوى متوسط وبم انها وجهة دائمة للاعبين خصوصا انها سهلة الوصول فأنت على موعد من الطلقات النارية الكثيفة.
·         النزول في Georgopol Crates الصناديق الكبيرة في شمال الجبال وجنوب النهر تحتوي على مستودعات فيها عدد كبير من الـ loot عالية الجودة والتي غالبا ما يكون التنافس في الحصول عليها عاليا وعادة ما يحاول اللاعبين الوصول اليها عن طريق الطائرة وتأكد ان تركب فوق الصناديق للحصول على افضل الموارد ولا تنسى انك ستتعرض للرصاص والقنص.
·         النزول في Prison, Mansion, and Bunker الأماكن الثلاثية هذه اماكن ذات حجم هائل من الـ loot ما يكفي لفترة كاملة من القتال وهي من الأمكان المتنازع عليها بشدة من قبل اللاعبين عند بدئ الرحلة وهي تحتوي على عدة طرق للوصول اليها بأمان.
·         النزول في Large towns مثل Novoreponye, Lipovka, Rozhok, Pochinki, Yasnaya Polyana, Georgopol, Primorsk, و Severny جميعها اماكن جيدة للهبوط وتحتوي على loot رائع لكنها اماكن خطيرة، وللحصول على الـ loot ابحث في المستودعات والمقاهي والمطاعم (المباني ذات الزوايا الزجاجية)، والكنائس ذات المعالم العالية فهي تحتوي على افضل لوت.



تعلم القنص:

تحتوي لعبة ببجي على العديد من القناصة والفرق بين اللاعب المحترف واللاعب المبدئ كون اللاعب المحترف بإمكانه استخدام جميع انواع الأسلحة بسهولة ويمكنه التصويب والقنص بشكل اسرع وافضل لهذا حاول دائما عندما تجد لاعبا ضعيفا او في حال تحصلك على مكان استراتيجي ان تبدأ في قنص اللاعبين وتفنن في ذلك فالقنص سيكون مفيد جدا لك في معارك الرويال باتل.

كن عنيفا:

تذكر انك تلعب على هاتف ذكي فالفرق بين الهاتف الذكي والبي سي والاكس بوكس في هذه اللعبة ان اللاعبين في المنصات الاخرى يعتمدون على الاختباء بشكل اكبر والفضل يعود الى يد التحكم اما في على الايفون والأندرويد فأفضل وسيلة للدفاع هي الهجوم ففي كثير من الأحيان عند سماع طلقات نار حولك ان تهاجم افضل من الهرب والاختباء..





تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

الاسمبريد إلكترونيرسالة